Vježbate i na dijeti ste, ali ne gubite kilograme: Možda su ovo razlozi

0

Jeste li se ikad našli u situaciji da se uprkos raznovrsnoj prehrani i tjelovježbi, niste mogli riješiti viška kilograma ili ih dobiti? To je zato što mršavljenje odnosno debljanje ne funkcionira uvijek tako jednostavno kao što mislite. Ono ovisi, tvrde stručnjaci, o mnogo drugih čimbenika, a neke od njih su naveli za The Sun.

Nedostatak sna

Spavanje je jako važno jer je to jedino vrijeme kada se vaše tijelo u potpunosti odmara. Studija Univerziteta u Chicagu iz 2010. godine otkrila je da oni ljudi koji su pokušavali izgubiti kilograme, a spavali su dovoljno – više od pola težine koju su izgubili bile su masnoće. Kad su smanjili trajanje sna, ne samo da se gubitak masnoće smanjio za četvrtinu već su izjavili da su zbog toga bili i gladniji.

Prošle su godine naučnici otkrili da oni ljudi koji noću spavaju između sedam i devet sati, manje osjećaju glad.

Previše stresa

Stres vas može dovesti do veće konzumacije alkohola i slatkiša, potvrdili su znanstvenici iz UNSW-a. Oni su otkrili da ljudi koji su pod stresom teško odolijevaju hrani, pogotovo onoj nezdravoj. Ako ste pod stresom, pokušajte se kloniti takvih iskušenja.

Neuspješno praćenje kalorija

Ako ne znate procijeniti koliko hrana koju unosite ima kalorija, već samo nagađate, onda imate problem. U tome bi vam mogle pomoći neke mobilne aplikacije koje automatski zbrajaju kalorije hrane koju jedete.

Hormoni

Žene koje imaju visoku razinu estrogena tijekom ciklusa, sklonije su nakupljanju kilograma na trbuhu i bokovima, tvrde stručnjaci. Sindrom policističnih jajnika također može biti odgovoran za višak kilograma, ali i menopauza.

Nedosljednost

Dosljednost je ključna u svakom području životu. Nije dovoljno jednu sedmicu jesti zdravo, a drugi biti na brzoj hrani. Isto vrijedi i za vježbanje. Pokušajte stvoriti rutinu

Negativno razmišljanje

Mnogi problemi s kilogramima počinju od negativnog odnosa sa samim sobom i hranom i to je nešto što prehrambena industrija iskorištava. Počnite o hrani razmišljati pozitivnije. Dakle, čokolada nije loša, već nam, u umjerenim količinama, može podići energiju.

Ništa nećete postići preko noći

Stručnjaci koji pomažu ljudima ostvariti transformacije u teretani, kažu da je potrebno osam sedmica kako biste osjetili promjenu, a 12 kako biste je vidjeli. Problem je u tome što mnogi proizvođači i tvrtke zarađuju novac nudeći proizvode koji će vam navodno pomoći pri gubitku kilograma, ali, vjerujte, nemoguće je nešto promijeniti preko noći, piše Index.hr.