“Ali nažalost, njima su i malom broju stranačkih jarana njihove fotelje najvažnije kao i kadroviranja”, naveo je Mešalić u objavi na Facebooku uz nekoliko fotografija.
Ogromne štete su nanesene privredi Tuzlanskog, Zeničko-dobojskog i Sarajevskog kantona, neadekvatnim saniranjem pruge u Donjoj Jablanici. Da se najgora Vlada FBIH na čelu sa Nerminom Nikšićem nije bavila kadroviranjem direktora u JP Željeznice FBiH i njihovim foteljama, znala bi da u roku od 48 do 72 sata može biti urađena tkz. premosnica “temporary bridge” ili “privremeni most” kako to svugdje u Evropi i svijetu rade normalne zemlje zahvaćene odronima, klizištima i poplavama, upravo da ne bi došlo do milionskih šteta za privredu, poručio je predsjednik Kluba zastupnika DF-a u Federalnom parlamentu i član Predsjedništva Demokratske fronte Mahir Mešalić.
“Ali nažalost, njima su i malom broju stranačkih jarana njihove fotelje najvažnije kao i kadroviranja”, naveo je Mešalić u objavi na Facebooku uz nekoliko fotografija.
“Na fotografiji 1, prikazano je oštećenje pruge koje se vidi već dva mjeseca, a na drugim fotografijama su primjeri tkz. privremenih premosnica koje se svugdje rade u rekordno kratkom roku”, stoji u njegovom postu.
Mešalić navodi da je u razgovorima sa strukom ustanovio da se nakon privremenog mosta ili premosnice za 10 do 15 dana može uraditi kompletna sanacija pruge.
“Čak su JP Željeznice u svim zemljama poznate po solidarnosti tako da su sigurni da bi premosnica bila završena odmah uz pomoć drugih.
Ovako, gledali smo višednevnu sagu i natezanje ko su novi direktori, neki čak i skoro hapšeni.
Multimilionske štete su tu, selo gori a Vlada FBiH se češlja.
Da nije turske kompanije Cengiz njihove volje i donacije, ni danas ne bi radovi krenuli, a pitanje je i kako će oni završiti.
Nažalost!”, stoji u Mešalićevoj objavi.