“NA POMOLU LJUBAVNI HAOS” Kako će funkcionisati nova APLIKACIJA na Fejsbuku

0

Fejsbuk je u utorak predstavio jedan od najvećih noviteta koji će u bliskoj budućnosti biti ubačen u mobilnu aplikaciju i kojim Fejsbuk ulazi u područje koje je dosad okupirao gotovo isključivo Tinder.
Ukoliko ste mislili da ste Fejsbuku dosad otkrili toliko privatnih podataka da nema šanse da bi ih moglo zanimati još nešto – niste u pravu. Naime, Fejsbuk je u utorak najavio “Facebook Dating”, svojevrsnu “podaplikaciju” za spajanje ljudi. Njena mogućnost koja je podigla najviše prašine je “Secret crush” odnosno – “Tajna simpatija”.

Ta opcija omogućiće da s postojeće liste prijatelja odaberete do devet ljudi prema kojima “osjećate nešto više”, a vašim prijateljima da na tu listu stave i vas. Kada vas neko bude stavio na listu svojih tajnih simpatija, vama će doći notifikacija da ste na nečijoj listi, ali ne i na čijoj, prenosi 24sata.

Ko bi mogao biti tajno zaljubljen u vas saznaćete isključivo ako ste vi na listu stavili osobu koja je stavila i vas.

Dakle, princip je isti kao i na Tinderu, a neminovno će dovesti i do nekih poprilično neugodnih situacija. Neki su čak, sudeći prema reakcijama na društvenim mrežama, uvjereni da bi na Fejsbuku mogao nastati pravi haos prepun ljubavnih trouglova, kvadrata i ostalih geometrijskih oblika – piše 24sata.hr.

Istovremeno su mnogi na društvenim mrežama komentarisali kako je ova novotarija sa Fejsbuka prilično jeziva.

Mashable se tako pita zašto bi neko Fejsbuku govorio u koga smo tajno zaljubljeni, pa navode faktor “neprilike”, ali i mogućnost da se ovo zloupotrebi za online nasilje i zlostavljanje.

Facebook Dating, prenosi Vox, u SAD će biti lansiran do kraja godine, a prva zemlja u kojem je testiran bila je Kolumbija.

– Spajanje potencijalnih ljubavnih partnera je ponašanje koje na Fejsbuku primjećujemo već neko duže vrijeme. Ono što mi želimo je ljudima olakšati da se spoje, te smo procijenili da je sada pravo vijreme za to – objasnio je strategiju Fejsbuka njihov product manager Nathan Sharp za The Verge.

Bez uljepšanog i korporativnog jezika, potpuno je jasno šta Fejsbuk namjerava s “Facebook Datingom” koji će sigurno biti najatraktivniji mlađoj populaciji – pomladiti bazu svojih korisnika koji ih već godinama napuštaju te se ili potpuno isključuju s društvenih mreža ili vrijeme provode na Instagramu.