Nova studija, provedena u Sveučilištu Hirošima, utvrdila je da ljudi izvode različite zadatke brže ili tačnije nakon gledanja slika slatkih maca i cuka.
“Gledanje slatkih slika poboljšava performanse na zadacima koji zahtijevaju opreznost”, zaključili su istraživači.
Studija pod nazivom The Power of Kawaii (Kawaii, grubo prevedeno znači slatko) utvrdia je da “slatki faktor” pomaže ljudima u obavljanju poslova i u kojima se mora paziti na detalje, a ne samo onih koji zahtejvaju samo motoričke sposobnosti.
“Slatki objekti mogu potaknuti emocije u mozgu, te izazvati pažljivije ponašanje u određenim situacijama, kao što su vožnja i uredski poslovi”, navodi se u studiji.
U eksperimentu, sudionici su obavljali dva seta zadataka: vađenje sitnih objekata pincetom iz rupe, bez dodirivanja vanjskih parametara i zadataka sa brojevima.
Ukupno su bile tri skupine učesnika, a svakoj je prikazano sedam fotografija mačića i štenaca, ili odraslih pasa i mačaka, ili sushija i druge hrane. Skupina koja je gledala fotografije mačića i štenaca imala je bolje rezultate za nevjerovatnih 44 posto u zadatku sa pincetom i 16 posto u zadatku sa brojevima, piše Pixelizam
“Osjećaj da je nešto ‘slatko’ potakne osobu da se želi približiti i znati više o objektu”, rekao je Nittono, jedan od istraživača. “To bi mogao biti uzrok poboljšanja koncentracije.”
Prema ovom istraživanju, ako vaš posao zahtijeva opreznost i pozornost, imate koristi od gledanja slatkih slika.
Dakle, sljedeći put kada vaš šef uhvati kako gledate najslađeg mačića na svijetu, recite mu da samo poboljšavate svoju produktivnost. Ako vam i dalje ne vjeruje, pošaljite mu cijelu studiju pod nazivom The Power of Kawaii.