safet-kolic-photo

Lider u proizvodnji tjestenina, jufki i konditorskih proizvoda u BiH – Coly Company d.o.o. Lukavac, kroz tri decenije svog poslovanja zadržao je visoke standarde u poslovanju i postao kompanija koja je sinonim za kvalitet i povjerenje na domaćem prehrambenom tržištu.

Ulaganje u najsavremeniju tehnologiju i stalno usavršavanje proizvodnih procesa, kao i inovacije, te timski rad i zalaganje svih zaposlnih, bili su ključni elementi njihovog uspjeha.

Pri tome, nastojali su uvijek biti korak ispred konkurencije, kroz uvođenje novih proizvoda i praćenje novih trendova na tržištu, ali i kroz istovremeno širenje svog poslovanja u zemljama Evropske unije i dalje u Australiji.

Prema riječima Safeta Kolića, direktora Coly-Company d.o.o. Lukavac, od tog pravila nisu odstupili ni u ovoj godini.

 

Novi proizvod do kraja 2025.

“Prateći trendove i potrebe tržišta, uskoro krećemo sa novim proizvodom koji je u fazi testiranja, a koji će našim građanima olakšati pripremu jela. U pitanju je malo slatko iznenađenje, proizvod koji vole i mladi i stari, ali za sada neka ostane tajna”, najavio je Kolić.

Kako dalje navodi taj novi slatki proizvod će se do kraja 2025. godine naći na tržištu.

„Mi smo već u prošloj godini planirali plasman novih proizvoda. Nakon višemjesečnog testiranja, početkom 2025. uspjeli smo plasirati na tržište nove proizvode. Riječ je o Tortiljama i Mlincima, koji su već naišli na veliko interesovanje kupaca“, istaknuo je Kolić.

Izvoz proizvoda za EU i Australiju

Kaže, broj zaposlenih u kompaniji trenutno je oko 60, s tim da u narednom periodu planiraju dodatna upošljavanja. Dodaje da imaju nekoliko hiljada klijenata, a kupaca na milione, kako u BiH, tako i van granica naše zemlje.

“Coly Company iz Lukavca danas proizvodi sve vrste i oblike tjestenina, jufki za pite i baklave, integralne jufke i jufke od heljde, kako za potrebe bh. tržišta, tako i za EU i tržište Australije. Iz slatkog programa izdvojili bismo tradicionalne posne medenjake, puslice, lokume, čajna peciva, tortilje, mlince, ružice i slične proizvode”, dodaje Kolić.

Prema njegovom mišljenju, poslovni uspjeh jedne kompanije zavisi od kombinacije unutrašnjih i vanjskih faktora, kao što su: kvalitet proizvoda i usluga, reputacija i povjerenje kupaca, efikasna logistika i distribucija, finansijska stabilnost, inovacije i digitalizacija, ljudski resursi, praćenje konkurencije i tržišta i dr.

 

U pregovorima izvoz za Skandinaviju

„Svaka godina u poslovanju Coly Company iz Lukavca bilježi poslovni rast, tako da analizirajući poslovanje za sedam mjeseci 2025., svakako možemo reći da smo zadovoljni. Javljaju nam se novi kupci iz zemalja EU, a u pregovorima smo i sa zemljama Skandinavije, čije tržište ima potrebu za našim proizvodima”, istaknuo je Kolić.

U narednom periodu planiraju širenje asortimana u skladu sa potrebama kupaca, ali i jačanje timskog rada i motivacije uposlenika kroz interne radionice i dodatne usluge, npr. podrška za kupce i prilagođavanje ponude tržištu.

„Naši poslovni planovi za 2026., godinu zavise od trenutne tržišne analize. Očekujemo pozitivnu percepciju u javnosti i jačanje brenda kroz ekološke i društvene inicijative, fokusiranje na digitalne alate za upravljanje zalihama, narudžbama i izvještavanje. Fokusirat ćemo se takođe na nove segmente tržišta, dodatne usluge i razvoj konkurentne ponude, kao i na smanjenje troškova, energenata i optimizaciju transporta”, rekao je Kolić.

 

izvor: Poslovne novine

Pročitajte još...